Zpravodajství, které odebírají přední čeští byznysmeni

O nás

Vydavatelství Mladá fronta bylo založeno již v roce 1945 a v současné době se právem řadí mezi největší a nejúspěšnější vydavatelské domy v České republice. Své dobré jméno staví nejen na mnohaletých zkušenostech, ale hlavně na profesionalitě, odbornosti a dynamickém růstu. Tomu logicky odpovídá i pestré portfolio titulů, které vydává.

Vydavatelství Mladá fronta svoje produkty cíleně zaměřuje na široké spektrum čtenářů nejrůznějšího věku. Vydává časopisy pro nejmenší čtenáře, silné lifestylové magazíny a stejný důraz klade na odborné tituly, které profesionálně mapují oblast ekonomiky, obchodu, gastronomie či zdravotnictví. Vydavatelství Mladá fronta v roce 2012 začala vydávat ekonomický týdeník EURO. Své dobré jméno a odborné renomé udržuje vydavatelství Mladá fronta i v široké nabídce knižní produkce od světové a české krásné literatury přes oblíbené dětské knihy až po oceňované encyklopedické projekty.

V současné době mezi nejrychleji se rozvíjející projekty vydavatelství Mladá fronta patří divize Online, která vám přináší webové stránky vybraných tiskovin a další unikátní webové projekty. V roce 2010 byla založena nová divize Medical Services, která nabízí kvalitní komplexní servis ve zdravotnictví, a to za oboustranné spolupráce s tradičními a významnými zdravotnickými tituly z portfolia vydavatelství Mladá fronta. Vydavatelství Mladá fronta se velice úspěšně pohybuje i na trhu klientských titulů, kde pro své obchodní partnery v divizi Klientské tituly připravuje kvalitní firemní magazíny.

Veškeré další informace a novinky sledujte přímo na webu www.mf.cz, kde zároveň najdete kompletní přehled titulů a online projektů.